Het nut van A/B testen bewezen

Versie B gaf 71,3% meer inschrijvingen dan versie A. Need I say more?

3 Reacties

  1. Hé Wout, ik neem aan dat er veel mensen hebben gekeken naar de pagina waarop deze A/B test stond, anders zou je het niet laten zien natuurlijk.
    Ik zou ook voor B kiezen, al denk ik dat de tekst in de knop aldaar nog wel gewijzigd kan worden.
    In ‘Ok’ bv.

    fijne korte blog trouwens

  2. Ja, het aantal bezoekers was hoog genoeg om de uitslag ook iets te laten zeggen. De tekst in de knop is trouwens een hele mooie om weer A/B te testen, maar de tekst moet denk ik mensen aanmoedigen om in te schrijven. ‘Ok’ is te vrijblijvend, en misschien ook te onduidelijk voor mensen met weinig internetervaring.

  3. Jai Nunda op juli 20, 2011 om 9:48 pm zegt

    De labels op de knoppen kun je inderdaad weer testen 😉 Ik probeer altijd taakgerichte labels te gebruiken…inschrijven, opslaan, etc. Het zegt immers wat je gaan/wilt doen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *